| Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! | |
|
|
Auteur | Message |
---|
leopard Pilier du Forum !
Nombre de messages : 3074 Age : 54 Localisation : Auvergne Moto : 1200 inazuma Date d'inscription : 02/12/2007
| Sujet: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Jeu 30 Aoû 2012 - 20:50 | |
| Baptiste rinconte Tifred :
- Tin fai eune tiéte ? - J'viens lire dins la Vo de ch'Nord, qu'in pouvot attraper un cancer aveuc un portape ! - Ché pas possipe' , mais pourquoi cha t'contrarie autint ? - Bin, j'viens din acater in aveuc l'argint qu'j'avot mis d'côté in arrétint d'funquer !
| |
|
| |
Nombre de messages : 3074 Age : 54 Localisation : Auvergne Moto : 1200 inazuma Date d'inscription : 02/12/2007
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Jeu 30 Aoû 2012 - 20:50 | |
| Esse que vous s'arotent m'dire les quates caractéristiques d'inn' fimme ? - un : all' donne du lait sin l'traire. - Deus : all'mouille sins qu'y' pleufe. - Tros : all' saingne sins s'copé. - Quate : all'nous cass' les coulles sins y'touché. | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Jeu 30 Aoû 2012 - 20:54 | |
| Théress va vire ech'curé.
- Min père, ch'j'viens eum' confesser pasqu'e ch'comments souvint el péché ed'vanité. Tous chés matins, ej'm'liève, j'm'ravisse dins ch'eulle glache et j'eum' dit : " comme té fin bielle Théress, comme t'es eune bielle fille !"
Batisse, ch'curé li dit gintimint :
- Ch'nin grafe m'fill, mais ché pon eune pénitince qui t'faut, ch'est eune bonne paire ed' leunettes ! |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Jeu 30 Aoû 2012 - 20:57 | |
| - Quoqu'y t'arriv' ? In dirot qu'teu t'arrondis ! L'autre d'enchérir : Ché ch'eul bieure ! - Fé attintion jà ti. Teu pourros attrapeu ch'eul' maladie du boulingeu ! - Quoqu'ché cor' eud'cha ? - Bin! T'as ch'eul'brioche qu'all'infle et ch'eul'baguett' qu'all' ramolie... |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Jeu 30 Aoû 2012 - 20:58 | |
| Ch'est eune femme qu'al téléphone à Nord-Eclair et cha donne cha :
-Allo, ch'est Nord-Eclair ? J'voudros mette eune annonce du décès de m'n'homme mais avint cha, vu qu'ch'estl'première fos, dites-me combin qu'cha coûte ?
- C'est qu'en fait Madame, cela dépend de la taille de l'annonce souhaitée!
- Eune tiote, cha rira. In n'est nin riches savez ! Alors, ch'est combin pour eune tiote ?
- Pour l'annonce petit modèle, l'emplacement coûte 50 Euros et ensuite c'est 10 Euros la ligne.
- Ah ouais quind même.....faut nin in dire d'trop alors !
- Oui, en quelque sorte !
- Attinds, laisse me réfléchir.... écris : "Paul Dupont i est mort".
- Oui Madame, c'est noté, ensuite ?
- Après ? Ben ch'est tout, hein fiu ! J'n'ai nin grammint d'sous mi !
- Je comprends Madame, mais une seule ligne, ca fait court, je dirais même que cela ne s'est jamais vu...
- Ouais, ben ch'est comme cha. J'nai nin les moyens, si té n'veux nin d'mes sous, dis le !
- Euh, écoutez Madame, je comprends votre détresse et je prends sur moi, au nom du Journal, de vous offrir une ligne supplémentaire gratuitement.
- Ah ? ben t'es un braf ti ! A ch'teure j'ai drot à 2 lines ?
- Exactement chère Madame, qu'inscris-je ?
- Ouais, attinds, j'réfléchis...., voilà, té comminches parel : "Paul Dupont i est mort" et pis té rajoutes in d'zous : "mobylette à vinte". | |
|
| |
rascasse11 Admin
Nombre de messages : 2562 Age : 61 Localisation : NARBONNE Moto : Inazuma 1300 XJR !!!! Date d'inscription : 22/01/2007
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Ven 31 Aoû 2012 - 9:27 | |
| | |
|
| |
paul pozission Apprenti pilote !
Nombre de messages : 339 Age : 44 Localisation : dunkerrrrque Moto : oui Date d'inscription : 12/03/2010
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Ven 31 Aoû 2012 - 20:05 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Ven 31 Aoû 2012 - 21:58 | |
| J ai toutes les chansons de Raoul de godewarsvelde Ma préféré excellent mon vieux jarod | |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Ven 31 Aoû 2012 - 22:15 | |
| | |
|
| |
paul pozission Apprenti pilote !
Nombre de messages : 339 Age : 44 Localisation : dunkerrrrque Moto : oui Date d'inscription : 12/03/2010
| |
| |
Thh Admin
Nombre de messages : 3089 Age : 58 Localisation : Chez les Bretons Moto : Triumph Sprint ST - Honda VTR 1000F Date d'inscription : 09/12/2006
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Dim 2 Sep 2012 - 14:41 | |
| _________________ Quand les types de 85 kilos (euh non c'est maintenant 75 Kg) disent certaines choses, les types de 60 kilos les écoutent. (Michel Audiard) Je vais commencer à fermer ma g.... Liste des Tutoriels Techniques c'est ICI!
| |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Lun 3 Sep 2012 - 7:17 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Lun 3 Sep 2012 - 7:19 | |
| Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
- Ouais p'pa ! ! ! -Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ? - Mais pap.. - Papa ch . - Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ? - Pap.. - Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! ! - Papa ch'est.. - Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo : Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! ! Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ? Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ? - Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman .... | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Lun 3 Sep 2012 - 7:58 | |
| |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Mar 9 Oct 2012 - 7:38 | |
| Un bon vieux Ch’ti-mi se promène dans sa campagne natale et remarque un jeune s’abreuvant à l’eau d’un ruisseau.
Il lui dit en patois: - Bô pa ch’t’iô là, min garchon, ché vaques, y z’on kié d’din ! ! ! (Ne bois pas cette eau, mon garçon, les vaches ont chié dedans ! ! !)
Le jeune lui répond : - Monsieur, parlez-moi en français s’il vous plaît, je suis un parisien, supporter du PSG et je ne comprends pas votre dialecte.
Alors le brave Nordiste lui réplique : - Bois doucement……… elle est froide ! | |
|
| |
arpête Pilote Professionnel !
Nombre de messages : 3930 Age : 65 Localisation : Labrit (40. Landes) Moto : oui j'en avais une, puis bandit 1250S édition touring et maintenant DL 1000 Vstrom Date d'inscription : 20/02/2010
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Mar 9 Oct 2012 - 8:39 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! Dim 14 Oct 2012 - 18:45 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! | |
| |
|
| |
| Ch'tis et picards ... que pou nou'zot! | |
|